Jeżeli jesteś mechanikiem samochodowym, najzwyczajniej w świecie prowadzisz na co dzień warsztat, powinieneś starać się o bardzo dużą liczbę klientów. W końcu utrzymanie biznesu w dzisiejszych czasach nie należy do tanich, toteż należy zarabiać. No dobrze, lecz skończmy już z typowymi komunałami, przejdźmy do konkretów…
Doskonała metoda promowania naprawy samochodów to na pewno Facebook. Fanpage warsztatu samochodowego to strzał w dziesiątkę. Będziemy mieli okazję promować się niemal za darmo. Jeżeli będziemy publikowali interesujące treści, na dodatek będziemy bardzo szybko odpowiadali na pytania internautów, pewnie będziemy popularni pośród lokalnych kierowców. Oprócz tego ci ludzie, którzy do tej pory wcale nie korzystali z wykonywanych przez nas usług, będą mieli zaufanie do nas. Będą orientowali się, że nie mają w tym momencie do czynienia z najzupełniej nieznanymi mechanikami. Być może nawet całkowitymi partaczami, amatorami…
Dużo daje zakładowi motoryzacyjnemu niewątpliwie Google. Wiadomo, że Google to na dzisiaj największa wyszukiwarka internetowa na całym świecie, także naturalnie w naszej części Europy. AdWords powoduje, że strona internetowa prowadzonego przez nas zakładu będzie codziennie odwiedzana przez ludzi, którzy przynajmniej teoretycznie poszukują porządnego mechanika. Oczywiście za każdorazowe kliknięcie musimy zapłacić. Musimy zatem dbać o wysokie konwersje!
Jeśli rozchodzi się o wyszukiwarki, na pewno pozycjonowanie także jest godne zainteresowania. Pewnie oczywiste, że wejścia z wyszukiwarek internetowych są bezpłatne. Absolutnie nic nie musimy płacić. Jednakowoż pamiętajmy o tym, że usługa SEO – porządna usługa, nie może być tania.
Autor reportażu: http://protape.pl/
Comments are closed.